بیمه کشاورزی سال آینده تقویت میشود

بیمه کشاورزی سال آینده تقویت میشود

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به پرریسک بودن شغل کشاورزی نگاه ما در مجلس آن است که بیمه کشاورزی برای سال آینده به جایگاه مطلوب برسد و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد جواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی امروز در اولین همایش ملی کشاورزان جوان در وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: بزرگترین اقتصاد کشور، در بخش کشاورزی است به طوری که 35 درصد اشتغال، 4 میلیون بهره بردار و سه برابر  بازدهی دارد اما این بخش چالش هایی نیز برای فعالان این صنعت به همراه داشته است.

وی افزود: با توجه به پرریسک بودن شغل کشاورزی نگاه ما در  مجلس آن است که بیمه کشاورزی برای سال آینده به جایگاه مطلوب برسد و تقویت شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره حقوق و مزایا اگر به دنبال رسیدن به جایگاه مطلوبی هستیم حتما باید در این موضوع دقت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: بخش دانش بنیان کردن کشاورزی 4 تا 5 درصد است که باید تلاش های بیشتری در بخش های علمی کشور برای انتقال دانش به بخش کشاورزی انجام شود.

عسگری با بیان اینکه صادرات و تامین محصولات کشاورزی داخل در کنار یکدیگر است و نمی‌توان به طور جداگانه به آنها نگاه شود .

وی تصریح کرد: تولید کنندگان جوان که خط مقدم کشاورزی هستند باید پشتیبانی شوند تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

وی اظهار داشت: در سخنرانی عیدانه رهبر معظم انقلاب، کشاورزی در ابتدایی صحبت های ایشان مطرح شد که این نشان از اهمیت کشاورزی برای کشور است؛ کمیسیون کشاورزی مجلس نیز آماده شنیدن صحبت های کشاورزان جوان کشور است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.