کروکی آنلاین چه زمانی عملیاتی خواهد شد؟

کروکی آنلاین چه زمانی عملیاتی خواهد شد؟

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: گرچه نهایی شدن کروکی آنلاین به نیمه شعبان نرسید، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این پروژه نهایی شود.

مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی اظهار کرد: موضوع کروکی آنلاین یک کار مشترک بین بیمه مرکزی و پلیس راهور است که بنا بود بیمه مرکزی تجهیزات را تهیه و در اختیار راهور قرار دهد، راهور نیز یک آموزش را داشته باشند تا کروکی از حالت دستی و کاغذی به سمت برخط برود.

وی در ادامه افزود: بیمه تاکنون تجهیزات (که از خارج کشور تأمین می‌شود) را تامین مالی کرده و ابزار مورد نظر وارد و از گمرک ترخیص و در اختیار راهور قرار داده شده است و حال راهور تمام تلاش خود را می‌کند که آموزش‌ها تکمیل و پروژه عملیاتی شود. البته در یک شهر نیز به شکل آزمایشی اقدامات مقدماتی انجام شده است.

مشعلچی در خصوص زمان عملیاتی شدن نهایی پروژه گفت:گرچه نهایی شدن کروکی آنلاین به نیمه شعبان نرسید، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این پروژه نهایی شود و زمانی که به افتتاح نزدیک شد اطلاع رسانی کامل خواهیم کرد.

پیش از این ۳ اسفند رئیس کل بیمه مرکزی گفته بود پروژه کروکی آنلاین با پلیس راهور در دست اجرا است که نیمه شعبان افتتاح می‌شود و در ایام نوروز امکان استفاده از سیستم وجود دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.