گسترش چتر بیمه روی سر بانوان از هدفگذاری های مهم صنعت بیمه خواهد بود

گسترش چتر بیمه روی سر بانوان از هدفگذاری های مهم صنعت بیمه خواهد بود

محصولات بیمه ای خاص برای جامعه زنان کشور طراحی شده و در دسترس آنان قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در آستانه سال ۱۴۰۲ در دیدار با دکتر انسیه خزعلی،با اعلام این مطلب و ارائه آمارهای مستند از اشتغال چشمگیر بانوان در بخش های مختلف صنعت بیمه، از مدیریت تا شبکه فروش خبر داد و اظهار داشت: نگاه ویژه صنعت بیمه به قوام و دوام خانواده در آیینه عملکرد این صنعت در خصوص آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از زنان سرپرست خانوار، انعکاس دارد.
رئیس شورای عالی بیمه با اعلام آمادگی برای همراهی صنعت بیمه با سیاست های کلان دولت مردمی به ویژه در بخش زنان و خانواده، خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر بانوان در حوزه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی و فعالیت های ارزش آفرین یک واقعیت محض است و صنعت بیمه برای تقویت بنیه زنان جامعه، برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.
بر اساس این گزارش، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با قدردانی از عملکرد خانواده محور صنعت بیمه خواستار گسترش همکاری ها شد.
وی در این دیدار به نقش محوری صنعت بیمه در استقلال اقتصادی زنان اشاره کرد و افزود: قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت از جمله قوانین بالادستی است که تمامی دستگاه های اجرایی باید در اجرای صحیح آن نقش آفرینی و مساعدت کنند.
وی طراحی محصولات بیمه ای متناسب با نیازهای جامعه زنان را شایسته تحسین ارزیابی کرد و گفت: امنیت فضای کسب و کار زنان در توسعه این حوزه مهم اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و صنعت بیمه می تواند در این فضاسازی، پیشگام باشد.
شایان ذکر است که نهادناظر صنعت بیمه در تمامی بخش های بیمه گری و به خصوص حمایت از نوآوران و دانش بنیان ها توجه ویژه خود را به جامعه جوانان و زنان نشان داده و بر ای تحقق این هدف تفاهم نامه هایی برای گسترش همکاری ها بین بیمه مرکزی ونهادهای ها مرتبط از جمله معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دست اجرا دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.