معرفی کارگزاری رسمی بیمه اطلس نفت و انرژی
شرکت کارگزاری رسمی بیمه اطلس نفت و انرژی دارای پروانه رسمی کارگزاری بیمه از بیمه مرکزی و کد همکاری از کلیه شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی بوده و در واقع ارتباط بین کلیه شرکتهای بیمهای و بیمه گذاران (مشتریان) را برقرار میکند. شرکت کارگزاری رسمی بیمه اطلس نفت و انرژی تلاش میکند با پیشبینی نیازهای مشتریان و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه آرامش خاطر آنها را فراهم نماید.
ما، ماموریت خود را با بهرهمندی از توان بیمهگران و تکیه بر قابلیتهای خویش از طریق انجام مشاوره بیمهای، مدیریت ریسک، شناسایی نیازها و ارائه مناسبترین پوشش و بهترین نرخ رقابتی و شرایط با رویکردی حرفهای بدون هیچگونه بارمالی برای کلیه بیمهگذاران حقیقی و حقوقی خود را به انجام میرسانیم. از آنجا که امنیت خاطر بیمهگذاران هدف ما است در صورت بروز خسارت، این کارگزاری پروندههای خسارت را پیگیری کرده و با ارائه مشاوره و راهنماییهای لازم تا وصول چک خسارت بیمه گذاران را همراهی خواهد نمود.
این کارگزاری در صدد است با بهرهمندی از دانش و تخصص فنی کارکنان و بهرهبرداری از تکنولوژیهای روز با ایجاد کارگزاری دانش بنیان، خلاق و پاسخگو به بازوی تخصصی بیمهای فعالان اقتصادی تبدیل شود. این کارگزاری ضمن ارایه انواع بیمه نامههای بازرگانی، آماده ارایه خدمات مشاورهای بیمهای رایگان به کلیهی اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین طراحی بیمههای مورد نیاز آنان میباشد.
تاریخچه کارگزاری بیمه
شرکت کارگزاری بیمه اطلس نفت و انرژی به شماره ثبت 341002 در سال 1387 با اخذ کد کارگزاری به شماره 456 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس و به عنوان یکی از شرکتهای وابسته صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت شروع به فعالیت نمود. این شرکت در سال 1396 از صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه صنعت نفت به بخش خصوصی واگذار گردید و هم اکنون با اخذ کد اختصاصی از تمامی بیمهگران در سرزمین اصلی و مناطق آزاد در حال ارائه خدمات بیمهای به اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد. شرکت کارگزاری رسمی اطلس بیمه نفت و انرژی جزء شرکتهای برتر کارگزاری در سطح ایران براساس پرتفوی بیمه مطابق آمار بیمه مرکزی ایران در سال 1390 تا 1392 بوده است.
شرکت کارگزاری بیمه اطلس نفت و انرژی برآنست با بهرهگیری موثر از سرمایه انسانی شایسته، حضور پایدار و موثر در بازار بیمه کشور و ارائه خدمات بیمهای متمایز و متناسب با نیازهای بیمهای بیمهگذاران به عنوان برترین، معتبرترین و متخصصترین کارگزار بیمه در صنعت بیمه کشور باشد و با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوریهای پیشرفته و کارکنان خلاق و متعهد به عنوان بزرگترین کارگزار بیمه در سراسر کشور به مرجعی متخصص برای پاسخگویی به نیازهای بیمهای جامعه تبدیل شود.
اهداف کلان کارگزاری بیمه
- تبدیل شدن به کارگزاری رسمی بیمه آنلاین (برخط)
- ارتقای تعالی منابع انسانی
- ارتقای شهرت و اعتبار شرکت از طریق ایجاد حس اعتماد و وفاداری در مشتریان
- ارتقای مستمر فرهنگ سازمانی، دانش و تخصص کارکنان در حوزه ارائه خدمات به مشتریان
- سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سر تا سر کشور
- حضور فعال در بازارهای بیمه کشورهای همسایه
- استفاده حداکثری از فضای مجازی، جهت ارائه خدمات نوین به بیمهگذاران
- افزایش سهم بازار از طریق فروش بیمههای خرد