بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تا پایان آذر 1401

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تا پایان آذر 1401

طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی، با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به تمامی شرکت‌های بیمه ابلاغ شد. بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی، فاصله زمانی بین روز ۱۳ الی ۳۰ آذر ۱۴۰۱، به عنوان بازه زمانی اجرای این طرح در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بر اساس این بخشنامه، تمامی دارندگان خودروهای سواری، ماشین‌های سنگین، موتور سیکلت‌ها، ماشین آلات کشاورزی و سایر وسایل نقلیه دارای جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث، می‌توانند بدون توجه به میزان جریمه‌شان، بیمه خود را تمدید کنند. البته این شرایط خاص فقط برای کسانی است که به صورت یک ساله بیمه خود را تمدید کنند. این افراد با مراجعه به شرکت‌های بیمه یا خرید به صورت آنلاین از بخشش جریمه بیمه برخوردار می‌شوند.

با توجه به الزام داشتن بیمه ثالث برای همه وسایل نقلیه زمینی، خودرو و موتورسیکلت‌ها، در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل می‌شوند؛ در صورت منقضی شدن بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو یا موتورسیکلتتان، می‌توانید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید و تمدید بیمه شخص ثالث بپردازید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.